پشت صحنه برنامه نود
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 

 

 







 

 







 

 

 







خواهشا افراد 20 سال به بالا ادامه مطلب رو نگاه کنند..

 

 







عکس برداری با اشعه ایکس در پزشکی کاربرد بسیار رایجی دارد که می*تواند تمام بیماری*های داخلی اعضای بدن را تنها با یک عکس برای پزشکان آشکار کند هم اکنون شما می*توانید تصاویری از عجیب*ترین اشیایی که طی عکس برداری با اشعه ایکس در داخل اندام*های داخلی بدن پیدا شده است را ببیند.

 

 

 







طراحی این خانه یا بهتر بگوییم کلبه کوچک نامرئی توسط فیلیپ کی اسمیت سوم انجام شده است. اسمیت در ساخت این کلبه از آینه و نورپردازی الی ای دی استفاده کرده است، بطوریکه این کلبه در روز نامرئی است و در شب تبدیل به خانه ای رنگی زیر نور ماه می شود.

 

 







کم کم داریم به جشن کریسمس و سال نو میلادی 2014 نزدیک می شویم و این در حالیست که کشورهای مسیحی در سراسر جهان مشغول آمادگی های لازم برای استقبال از این ایام هستند. از لندن تا توکیو، از ساحل عاج تا لس آنجلس و از آسیا تا اروپا با بهره گیری از آب و هوای زمستانی، با شرکت در جشنواره های مختلف و از همه مهمتر خریدهای شب عید در انتظار این روز بزرگ هستند. تصاویری که در ادامه می بینید شهر آمستردام هلند را نشان می دهد که اهالی آن در تلاشند تا سال نو میلادی و کریسمسی خاطره انگیز را رقم بزنند.


 

 







 

 

 







این مرد در دهستان دژگاه از توابع شهرستان فراشبند در استان فارس روزگار می‌گذراند و از حمام گریزان است. او می‌گوید اگر تمیز شود، مریض خواهد شد.

 

 

 







 
علی دایی هر وقت می*خواهد علاقه*اش را به کسی نشان دهد، لپ او را می*کشد.
با مرور عکس های علی دایی به این نتیجه رسیدیم که او هر وقت می خواهد علاقه اش را به کسی نشان دهد، لپ او را می کشد. این کاری است که دایی خیلی وقت ها انجام داده. این چند عکس هم از لابه لای عکس های دایی انتخاب شده و موارد زیاد دیگری هستند که او چنین حرکتی انجام داده.
 
 






 

 







 

 







 

 

 







نمایشگاه آجیل و خشکبار درحالی برگزار شد که به همه چیز شبیه بود جز نمایشگاه.

اولین نمایشگاه بین المللی خشکبار،آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته از ۲۸آبان تا یکم آذر ماه ، در حالي برگزار شد كه مسولان برگزار كننده از حضور صدها شرکت تولید کننده و صادرکننده خشکبار داخلی و خارجی ، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران خبر داده بودند. در حالی که تا اختتامیه این نمایشگاه حتی بازدید کننده خارجی هم ظاهر نشد چه برسد به غرفه های شرکت خارجی...


باوجود اعلام اینکه این نمایشگاه بدون فروش محصولات برگزار خواهد شد اما برخی غرفه داران به صورت های مختلف اقدام به فروش می کردند از خشکبار تا نهال های گردو ، بادام و...


اما نکته جالب این نمایشگاه آجیل یک و نیم میلیونی بود که در معرض دید علاقمندان قرار گرفته تصاویر مربوط به آن را پایین خواهید دید.













 

 

 







 

 







عمر بن عبدالعزیز آل شیخ، فرزند مفتی اعظم عربستان، 

جشن ازدواج خود را در روز عاشورای حسینی برگزار کرد. 

بسیاری از مفتی های وهابی در این مراسم حضور یافتند.




 

 

 







نقش برجسته حاملان تخت شاهي (اورنگ بران)

 

 







 

 

 







 







دیدار هفته گذشته اورتون و تاتنهام که به تساوی بدون گل انجامید یک اتفاق جالب را در خود جای داده بود. عکسی که توسط یکی از عکاسان حاضر در این ورزشگاه گرفته شده بسیاری از هواداران اورتون را نشان می‌دهد که در مقابل نور آفتاب قرار گرفته‌اند و با دست‌هایشان مانع از تابیدن نور به چشم خود هستند. این در حالی است که یکی از هواداران با زدن عینک آفتابی، به راحتی در حال تماشای این مسابقه است. 
نشریه اکیپ چاپ فرانسه با چاپ این عکس به تمسخر هواداران انگلیسی پرداخت و اعلام کرد فقط این تماشاگر انگلیسی بوده که از هوش مناسبی برخوردار بوده است و سایرین خنگ بوده‌اند. 








 

 







 

 

 







 

 

 







محمود احمدی‌نژاد متولد ششم‌آبان 1335 روز گذشته 57 سالگی‌اش را جشن گرفت.
به گزارش روزنامه شرق، جشن تولد 57 سالگی احمدی‌نژاد مانند همه کارهای رییس دولت سابق به‌صورت نامتعارف برگزار شد. سرکوچه، روی سقف اتومبیل شخصی‌اش، بدون کیک تولد یا شمعی برای فوت‌کردن. 

از ساعت حدود 18 بود که حدود 10، 20 نفر؛ چند زن‌ومرد و سه‌روحانی نسبتا جوان، دور میدان «72»نارمک سرکوچه خانه احمدی‌نژاد جمع شده و منتظر بودند. می‌گفتند به‌طور خودجوش آمده‌اند تا تولد رییس دولت سابقشان را به او تبریک بگویند. پیرزنی از سبزه‌وار آمده بود و می‌گفت از ساعت 14 منتظر احمدی‌نژاد است تا نامه‌ای به او بدهد. 

 

 







گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت به شهادت رساندن 16 مرزبان ایرانی را برعهده گرفته است.گروهکی که تروریستی وهابی با نام مستعار «صلاح الدین فاروقی» آن را رهبری می کند.




مجله مهر: سراوان، حالا برای خانواده 14 مرزبان ایرانی، نام دیگری است. نام شهری که 14 فرزند ایران را از انان گرفته. سراوان جمعه شب بوی خون گرفته بود. درگیری اشرار مسلح با نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ان قدر شدت گرفت که تا مدت ها صدای شلیک گلوله و رگبار به گوش می رسید. درگیری خونیننی که حین گشت زنی هنگ مرزبانی ایران در محدوده پاسگاه 167 گزبستان سراوان رخ داد و به شهادت 14 مرزبان ایرانی (12 سرباز وظیفه و 2 افسر درجه دار) و زخمی شدن 6 نفر دیگر انجامید.اشرار مسلح البته بلافاصله محل درگیری را ترک کردند و به پاکستان گریختند. بلافاصله در اقدامی متقابل، 16 زندانی از اشرار منطقه، توسط قوه قضائیه اعدام شدند تا مرهمی باشد بر درد خانواده های داغدار این جنایت تروریستی.






حدود 30 ساعت بعد، گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» با انتشار بیانیه ای در صفحه اینترنتی خود، مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده گرفت. گروهکی که سرکرده ان، خود را ادامه دهنده «عبدالمالک ریگی» تروریست معدوم گروهک تروریستی «جندالله» بود. اما ریگی دوم مرزهای شرقی ایران کیست و گروهک او از کجا آمده؟










محل استقرار اصلی این گروه در مناطق مرزی پاکستان و ایران است و تروریستهای جیش العدل برای انجام ماموریت جمعه شب خود در مرز سراوان، به کمین سربازان ایرانی نشسته بودند.
تروریستهای جیش العدل با تشکیل سه گردان نظامی به نام های سه تن از اشرار و ترویست های به هلاکت رسیده خود یعنی گردان های عبدالملک ملازاده،نعمت الله توحیدی و شیخ ضیائی اقدام به برنامه ریزی و آموزش نیروها برای انجام عملیات تروریستی و انتحاری کردند و تازه ترین جنایت آنان، جمعه شب در سراوان به وقوع پیوست و منجر به شهادت 14 مرزبان ایرانی شد.






 







عربستان سعودی



 

 

 







 







 

 

 







عکسها از SPLA/Barcroft Media

گوجه فرنگی
 
 
 
 
 






 

 







 

 







 







 









قبل از انقلاب 

 

 

 

بعد از انقلاب







 

 

 







به گزارش رویترز در یک فراخوان از افرادی که خود را بیشتر به شاهکارهای نقاشی جهان می داند دعوت به عمل آورده شد تا در کنار قاب های نقاشی در موزه لوور پاریس با گرفتن عکس تصویر خود را جاودانه کنند.

انتشار این تصاویر برای کاربران اینترنتی توسط این خبرگزاری مورد توجه بسیاری برای علاقه مندان به آثار نقاشی و همچنین چنین ابتکاری قرار گرفت.

 
 
 
 






آتش نشانان بلژیک روز گذشته در بروکسل برای افزایش حقوق خود دست  به اعتراض زدند . در این اعتراض صحنه های جالبی از گشودن کف اطفاء  حریق آتش نشانان به روی پلیس این کشور خلق شد.

 

 

 







کاخ گلستان، از جمله بناهای   تاریخی ایران است که آقامحمد خان قاجار، فتحعلی شاه، محمدشاه  قاجار، ناصرالدین شاه قاجار، مظفرالدین شاه، محمدعلی شاه قاجار و   احمد شاه قاجار در آن سکونت داشتند. کاخ گلستان در سی و هفتمین  اجلاس سالانه کمیته میراث جهانی سازمان یونسکو در پنوم پن، پایتخت     کامبوج، در فهرست آثار جهانی به ثبت رسید.


 

 






صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.